11. helmikuuta 2015

"Invaders need no-one! NO-ONE!"

Opettaja vain nauroi minulle :'c
 Hupsista keikkaa, onpas tämä postaaminen jäänyt vähäiseksi... Syy lienee koulun ja kaiken muun turhan mitä teen, vaikka voisin tehdä jotain järkevääkin. Nah, sellainen ei ole minun heiniäni.

Elämäni on välillä kuin jostain huonosta piiretystä. Ei siinä, olen saanut hyviä ideoita omiin sarjoihini, mm. juuri tästä tapahtumasta.

Kivi voittaa sakset. Pokémon voittaa kaiken.
Oon aika harvoin kipeänä, mutta aina kun olen, ilmoitan siitä nettiin. Onkohan ihmiset saaneet kuvan, että olen aina pipinä? Nyt en kyllä yhtään tiedä mikä meikäläistä vaivaa - päätä särkee, vatsaan sattuu, rintaan sattuu... Ei tokikaan kokoajan, välillä vain alkaa sattua. Plus huippaa ja silmissä sumenee välillä... Onpas minussa vaivoja :'c

Isosiskoni Mistokin on kipeänä. Käy sääliksi häntä, kun kokoajan hoen "Katotaanko Futuramaa?", "Katotaanko nyt Futuramaa?", "Voisimmeko nyt katsoa Futuramaa?" jne. Joten muistakaa lapset; älkää ikinä aloittako jotain sarjaa yhdessä minun kanssani. Älkää.

Futuramasta puheenollen... Pakko hehkuttaa lempihahmoa Dr. Zoidbergiä, niin vallan ihana ja herttainen hahmo. Ja hyvin paljon minun kaltaiseni...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti